lauantai 3. tammikuuta 2009

Ilmoitusluontoista asiaa ja poistettu kirjoitus

Poistin kirjoitukseni "Rasismi ei liity mitenkään Kauhajokeen ja hipit yllyttävät rikoksiin". Tekstin poistaminen johtuu siitä, että tekstissä käsiteltiin muun muassa Pekka-Eric Auvista ja Pekka-Eric Auvisen isä otti minuun yhteyttä ja pyysi kohteliaasti minua poistamaan tekstin. Minulla ei ole mitään kohteliaita pyyntöjä vastaan, vaikka tekstistäni voisikin saada sen kuvan. Ko. kirjoitus ei myöskään ollut enää ajankohtainen, joten ennemmin olen ystävällinen yhdelle niistä ihmisistä, jotka ovat kärsineet Jokelan tragediassa kuin olen uppiniskainen pelle, joka ei suostu minkäänlaisiin kompromisseihin.

No, olen silti uppiniskainen pelle, joten nou hätä.

Aikaisemmin minulta kysyttiin, minkä vuoksi poistin kirjoitukseni, jossa mainitsin tietokonevirusongelmista. Rehellinen vastaus on, että oli pikkujoulut ja olin tuiterissa, mutta olisin poistanut sen ennemmin tai myöhemmin siitä huolimattakin. Tämä johtuu siitä, että pyrin pitämään blogissani pääasiassa kirjoituksia, joissa on jotain asiatekstiä, ja jotka eivät ole pelkästään ilmoituksia. Samasta syystä poistin kesällä tekstinpätkän, jossa ilmoitin olevani lomalla, ja aion myös poistaa jouluisen tekstinpätkän, jossa ilmoitin olevani lomalla. Jouluinen lomailmoitus kuitenkin tulee jäämään arkistointisyistä.

Yleisesti ottaen pyrin olemaan poistamatta entryjäni (ilmoitusluontoisia status-entryjä lukuunottamatta) ja ilmoitan jokaisesta poistetusta entrystä, oli sitten poistajana minä tai UusiSuomi.fi.

Jos muuten haluatte tietää, miten puolueeton UusiSuomi on, yrittäkääpä mennä kirjoittamaan sinne nimelläni. Eli nimi-kohtaan "Jiri Keronen", sähköpostiksi herrakeronen @ gmail.com (tietty ilmanvälilyöntejä) ja kotisivuksi http://keronen.blogspot.com. Tulette todennäköisesti saamaan virheilmoituksen, että evästeitä ei ole kytketty päälle, vaikka evästeet olisi kytketty päälle. Jos puolestanne kirjoitatte esimerkiksi nimimerkillä "Sanna Ukkolan fani", kirjoitus kyllä menee läpi. UusiSuomi.fi:llä on ilmeisesti jotain henkilökohtaista minua vastaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kokeilin kun kehotit, kommentoida nimelläsi ja sähköpostiosoitteellasi tuolle uusisuomi.fi ja taisi mennä läpi. Tällä hetkellä kommentti on "tarkastusjonossa" mikä tosin varmaankin tarkoittaa, että kommentti katoaa jossain välissä kuitenkin. Pahoittelen mikäeli asiasta jotain seuraa.